• Tel: + 32 9 296 45 20
  • Fax: + 32 9 296 45 21
  • Email: info@micrelec.be
  • Openingsuren: 08:30 - 17:00
  • Helpdesk: + 32 9 296 45 25

ONZE HELPDESK VERLEENT U TELEFONISCHE EN ONLINE SUPPORT

Wij zetten onze beste ervaren informatici voor u in om u hulp te bieden.
U bent onze klant, en we willen maar al te graag tonen dat wij uw vertrouwen meer dan waard zijn!

HOE WILLEN WIJ DIT DOEN?

Door bereikbaar te zijn

.
U kan ons tijdens de werkuren (van 8.30 u tot 17.30 u op weekdagen) bereiken via telefoon (+32 (0)9 296 45 25) of email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
U helpen is voor ons een prioriteit. Daarom zal onze helpdesk steeds met voldoende medewerkers bemand zijn, zodat u nooit lang in de kou moet staan!
Wenst u ook geholpen te worden buiten de kantooruren, klik dan hier

Door enkel onze beste ervaren informatici voor u in te zetten

.
Neen, antwoorden om te antwoorden is NIET onze business! Wij willen u efficiënt en snel antwoorden.
Micrelec heeft reeds 10-tallen jaren ervaring, en dat is uw garantie voor een dienst waarop u kan vertrouwen in geval van nood.

Door naar u te luisteren

.
De beste systemen falen weleens. Maar wij willen leren uit onze fouten en onze diensten steeds verder verbeteren.
Mocht iets volgens u verkeerd gelopen zijn, dan vragen wij u om het zeker aan ons te vertellen. Laat hier een berichtje na.

DE WERKING VAN ONZE HELPDESK

Contact via email of telefoon

.

Wanneer u geconfronteerd wordt met een storing of een panne kan u de Micrelec helpdesk contacteren via email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of telefoon (+32 (0)9 296 45 25).
Ook voor functionele vragen over de systemen kan u bij ons terecht. De helpdesk zal evenwel telefonisch geen opleiding te geven. Wij organiseren daarvoor regelmatig speciale opleidingssessies.

Online ondersteuning

.

Heel veel problemen zijn online op te lossen, waardoor de kost van een interventie on site kan vermeden worden.
Daarom zal onze helpdesk in eerste instantie online ondersteuning voorstellen. Dit gebeurt via remote support waarbij onze medewerkers met uw instemming de computer online overnemen.
Hiervoor dient u het programma Teamviewer te downloaden.

Uw call nummer

.

Iedere interventie aanvraag wordt geregistreerd in ons callcenter.
Om de interventie gemakkelijk te kunnen opvolgen, vraagt u best naar het call nummer waaronder uw interventie aanvraag is opgenomen.
Het bekomen van informatie over de interventie zal met dit nummer het vlotst verlopen.

WENST U GEHOLPEN TE WORDEN BUITEN ONZE KANTOORUREN? 

Dat kan!

U kan kiezen tussen twee mogelijkheden:

  1. Ofwel betaalt u een speciale fee voor ad hoc hulp buiten de kantooruren. Dan dient u eerst online een interventie-aanvraag in te dienen. Klik hiervoor op deze link
  2. Micrelec geeft u echter ook de mogelijkheid een jaarlijks omnium support contract te onderschrijven, waardoor u ook ’s avonds, in het weekend en op feestdagen zal geholpen worden.
    Kom hier alles te weten over ons Omnium Support Contract.

WILT U EXTRA DIENSTEN OP UW MAAT?

Wij gaan tot het uiterste voor u. Als u dat wenst kunnen wij u ook onze hulp aanbieden in bepaalde specifieke situaties. Bijvoorbeeld als uniek contactpunt voor problemen met apparatuur van andere leveranciers: kent u het gevoel de speelbal te zijn tussen verschillende partijen? U weet absoluut niet wie gelijk heeft, u weet niet waar de oorzaak van het probleem nu ligt. Ligt het aan de software of is de hardware stuk? Met Micrelec als uniek contactpunt hoeft u zich de vraag zelfs niet meer te stellen. Wij nemen het probleem uit handen en lossen het voor u op.