ONZE HELPDESK VERLEENT U TELEFONISCHE EN ONLINE SUPPORT
Wij zetten onze beste ervaren informatici voor u in om u hulp te bieden.
U bent onze klant, en we willen maar al te graag tonen dat wij uw vertrouwen meer dan waard zijn!
HOE WILLEN WIJ DIT DOEN?
DE WERKING VAN ONZE HELPDESK
WENST U GEHOLPEN TE WORDEN BUITEN ONZE KANTOORUREN?
Dat kan wanneer u getroffen wordt door een totaalpanne of een heel problematische situatie.
U kan kiezen tussen twee mogelijkheden:
- Micrelec geeft u de mogelijkheid een jaarlijks Omnium Support Contract te onderschrijven, waardoor u ’s avonds, in het weekend en op feestdagen zal geholpen worden zonder hiervoor extra kosten te moeten dragen.
Kom hier alles te weten over ons Omnium Support Contract. - Ofwel betaalt u een speciale fee voor dringende hulp buiten de kantooruren. Dan moet u eerst online een interventie-aanvraag indienen. Klik hiervoor op deze link.
WILT U EXTRA DIENSTEN OP UW MAAT?
Wij gaan tot het uiterste voor u. Als u dat wenst kunnen wij u ook onze hulp aanbieden in bepaalde specifieke situaties. Bijvoorbeeld als uniek contactpunt voor problemen met apparatuur van andere leveranciers: kent u het gevoel de speelbal te zijn tussen verschillende partijen? U weet absoluut niet wie gelijk heeft, u weet niet waar de oorzaak van het probleem nu ligt. Ligt het aan de software of is de hardware stuk? Met Micrelec als uniek contactpunt hoeft u zich de vraag zelfs niet meer te stellen. Wij nemen het probleem uit handen en lossen het voor u op.