INTERVENTIE AANVRAAG
Gelieve onze regietarieven en de diverse opties voor interventies hieronder aan te treffen.
Buiten de kantooruren zullen onze technische diensten in principe eerst en vooral hulp bieden in geval van een totaalpanne of een heel problematische situatie.
Klik hier om rechtstreeks naar het invulformulier te gaan.
REMOTE ASSISTENTIE
Helpdeskbedienden 1e en 2de lijn |
111 €/uur |
Systeemspecialisten |
131 €/uur |
ON SITE ASSISTENTIE
TARIEF OPTIES
Indien een interventie on site vereist is, heeft u de keuze uit 3 opties afhankelijk van de gewenste snelheid van interventie.
Optie 1: Interventie ZONDER SLA
Startfee : 58 €
Verplaatsing (Benelux) : 156 €
Uurtarief: zie hieronder.
Optie 2: Interventie BINNEN 48 UUR
Vast forfait, 30 min.interventie en verplaatsing inbegrepen: 300 €
Tarief bijkomend uur: zie hieronder.
Optie 3: Interventie BINNEN 6 UUR
Vast forfait, 30 min.interventie en verplaatsing inbegrepen: 750 €
Tarief bijkomend uur: zie hieronder.
UURTARIEVEN
Het standaard uurtarief bedraagt 111 €/uur.
Naar gelang het moment van de interventie buiten de kantooruren gelden volgende toeslagen:
- ** Na de kantooruren op weekdagen, en op zaterdag: + 50 %
- ** Op zondag of feestdagen: + 100 %
De berekening van het aantal gepresteerde (te factureren) uren gebeurt per minimale schijf van 30 minuten.
MATERIAALKOST
Defecte materialen worden vervangen aan standaard tarieven.
FORMULIER INTERVENTIE-AANVRAAG
Indien u een Omnium Support Contract bij ons heeft, hoeft u deze interventie-aanvraag niet in te vullen, u kan ons gewoon contacteren op 09/296 45 25, ook buiten de kantooruren!
Van zodra U onderaan "voor akkoord" aanklikt, starten wij de interventie.
FACTURATIE ADRES:
SITE WAARVOOR INTERVENTIE WORDT AANGEVRAAGD:
Omschrijving van de gevraagde interventie:
Gelieve hier een korte omschrijving van de gevraagde interventie in te geven.